Eski süpürgemiz artık iş göremez duruma geldiğinden yeni bir süpürge alma ihtiyacı doğdu.Araştırmaya başladım ve toz torbalı mı alsam , torbasız mı , su filtreli mi daha karar verememişken. Arnica bora 5000′ e yapılan övgüleri okudum.Evde bebek olduğu için tozu dışarı bırakmaması benim için çok önemliydi.Yalnız koku yapması , temizliği gibi olumsuz yanlarından bahsedildiğinden kararsız kaldım. Bu arada şehir dışında oturan ablamın yanına gittiğimde Arnica 5000 kullandığını gördüm.Ablam gayet memnundu. Süpürgeyi kullanma fırsatım oldu ve ablamın anlattıkları doğrultusunda ürünü almaya karar verdim . Alışveriş sitelerinde fiyatlara bakarken Arnica Bora 7000’e rastladım. Daha güçlü ve daha pratik olmalı diye düşündüm.Yalnız ürünü incelerken 5000 ile 7000 arasında bir fark göremedim.Bu konu hakkında sitelerde de herhangi bir yorum/yazı yoktu. İkisi arasındaki farkı sormak için arnicaya mail attım ve “Bora 5000 ile 7000 arasındaki en bariz fark, Bora 7000 tasarım olarak büyük özellik göstermiştir. Teknik özellik, cihazın çalışma prensibi birebir aynıdır. Motor gücü, emiş gücü, kullanılan hepa filtre aynıdır. Kullanılan aparatlarda ise herhangi bir farklılık yoktur ikisinde de aynı aksesuarlar mevcuttur. Tasarım harici iki üründe teknik özellik olarak herhangi bir farklılığa sahip değildir.” cevabını aldım. Bariz bir fark olmasada 40 tl fazla verip arnica bora 7000 aldım.

Ürün hakkındaki izlenimlerim :

  • Öncelikle koku konusuyla başlamak istiyorum .Ürünü bizzat kullanan ablamın söylediğine göre su haznesini anında ya da en fazla iki günlükken temizlemek gerekiyor.Yoksa doğal olarak koku yapıyor. Su haznesi kolay çıkıyor.Kova dışında temizlenecek kovanın içindeki filtre kalıyor.Filtreyi temizlemek oldukça basit.Koku problemi yaşayacağımı düşünmüyorum.Eğer, süpürüp bir kenara atayım , diye düşünmüyorsanız sizin içinde problem olmaz. Ayrıca önümüzdeki günlerde izlenimlerimi aktarırım.
  • Emiş gücü çok güzel.Turbo başlığında fırçalar var ve çok etkili.Süpürürken hortuma  bastırmanıza gerek kalmıyor. Turbo başlık halı üzerinde çok rahat hareket ediyor ve sizi yormuyor.Halının üstünden bir defa bile geçtiğinizde halıdaki farkı hissediyorsunuz.
  • Ürünün ağırlı gayet ideal rahatça kaldırabiliyorsunuz.
  • Toz torbalı süpürgeyle temizlik yaptığımda odada toz kokusunu hissediyordum.Kış aylarında bile olsak camları açmak zorunda kalıyordum.Bugün arnica 7000 ile denediğimde herhangi bir toz kokusu hissetmedim.
  • Süpürgenin ses düzeyi benim için ideal. Yeni cihazlar arasında çok daha sessiz çalışanları var ama 7000’in sesi rahatsız edecek düzeyde değil.
  • İlk temizlikten sonra iyi ki almışız dedik. Her gün temizlenen evden çıkan pisliğe inanamadım.Şu an çok mutluyum.
  • Fotoğraflar aşağıda umarım biraz da olsa yardımcı olabilmişimdir.

20161015_13270820161015_13271620161015_13290620161015_13280420161015_132734