Konuyu açmaktaki sebebim sizi soymaya çalışan ustalardan kurtarmaktır.Önce başıma gelenleri sonra çözümünü sizlere anlatacağım.Öncelikle sahibinden sitesinden aracıma uygun usb aparatını aldım.150-170 tl arası değişiyor.Ustaya götürdüğümde bana ön konsolu sökmesi gerektiğini vs. çok işi olduğunu söyleyip 40 TL fiyat çekti.1 kuruş bile inmeyince sinirlenip çıktım.Böyle sahtekarlara sakın kanmayın.

Öncelikle bildiğiniz üzere 307 lerde cd/kasetçalar -5li changer var.Örgü için kullanılan mil ,askı nın “v” şeklindeki köşesi, ya da bu iş için satılan aparatlardan birini alarak teybimizi ve changerimizi çıkartıyoruz.Bu malzemeleri koşelerdeki deliklere sokarak teybi /changeri çektiğimizde gelecektir.Changerdan çıkan ve teybe giden mavı uçlu kabloyu çıkartıyoruz ve aparatımızla gelen mavi uçlu kabloyu az önce çıkardığımız mavi başlığın yerine takıyoruz.(Yani changer bağlantısını iptal edip usb aparatımızın kablosunu teypte ki bölüme takıyoruz.) Aparatın kablosunu torpidoda bulunan delikten geçiriyoruz.Apartı takıyoruz . Sorunumuz çözüldü. “Bazı modellerde aktivasyon isteyebiliyormuş bunun için bilgisayar bağlantısı olan herhangi bir servise gitmeniz yeterli”

 

Çoğu aparatta cızırtı şikayeti mevcut.Firmayla olan görüşmelerimde “Sokete giren iki tane siyah kabloyu birbirine kısa devre yapın..” cevabını aldım.Direk ses sistemcisine gittim.Soket girişindeki kabloları birbirlerine geçirdiler.Sorun kalmadı.” Hangi kabloları bağladılar orasını anlamadım ama mesajı gösterince usta direk çözdü sorunu ”

Saygılar.