Destek için tıklayınız…

YORUMLAR BÖLÜMÜNDE BULUNAN ŞAHIS VE ŞİRKETLERLE SİTEMİZİN HERHANGİ BİR  BAĞLANTISI BULUNMAMAKTADIR.

Araç :  Peugeot 307 2005 model , 1.4 hdi

Her 307 de olduğu gibi benim 307 nin de sinyal kolu çok hassastı.Sola sinyal verip normale geçince ayrıca sağa sinyal veriyordu. Sabitlenene kadar sağ-sol sinyal verip duruyordum …Bir süre sonra farlar açıkken sinyal vermemeye ve arada farları kapatmaya başladı.Durumu servise anlattığımda şase nosuna göre 700~1000 TL arası bir fiyat çıkardılar.Komple parçayı değiştirmek için.Buraya kadar geldiyseniz internetten araştırmışsınızdır🙂  internette yan sanayi 300-500 arası değişiyor.Neyse çözümlere gelelim…

-Öncelikle hassas sinyal kolu için çoğu 307 ci sinyal kolu çevresine scotch brite i yeşil kısmıyla, sünger kısmını ayırıp.Sert sünger bölümünü sinyal kolunun çevresine yerleştiriyor.Sorunu sizi rahatsız etmeyecek derecede azaltıyor.

-Komple çıkma parça alarak değiştirebilirsiniz.Ne kadar çıkmada olsa yine pahalıya gelecek.

-Sadece sinyal kolunu çıkma alarak sisteme ekletebilirsiniz.Montajı dahil 100-150 TL bir masrafınız çıkacaktır.Değimden sonra sinyal kolunuz taş gibi oluyor🙂  Far kapama,sinyal verme ,sinyal vermeme problemlerinin hepsi ortadan kalkıyor.Ustanın konuşmasından başka marka araçların sinyal kollarının da takılabildiği kanaatine vardım.

Peki ben alsam ben değiştirebilir miyim ? Diye düşünenler vardır.Bence hiç bulaşmayın🙂 Komple direksiyon simidini vs. çıkartılması gerekiyor.Bağlantılar vs. :))) İşiniz baya zor olabilir…