zamansız diyarların bekçisiyim artık
akrep yok
   yelkovan yok
  adım adım yaşıyorum hayatı
      gün soğuk bir kadehle son bulup
        sıcak bir çayla başlıyor benim için
    günlerin , ayların isimleri yok artık
   zamansız diyarların bekçisiyim ben
       *  *  *
  meğer tüm derdimiz zamanmış
     o mücadele
        o uğraş
  hayatla olan savaş
    hepsi aslında zamanla yapılmış
   zamana yenik düşmüş hayaller
 zamana kızılmıs olur olmaz
   tüm güzel hayallerin gerektiğinde olabilmesi için
           zamana yenik düşmüş
                minik bedenler

    *  *  *
tüm güzel hayallerin olabilmesi için
  geleceğe yenik düşmüş
        bugünler

    *  *  *

oysa ne güzeldir, an ...
   nefes alıp verebilmek
 adım atmak ,
      bir adım daha
  rüzgarın mutluluğunu
      denizin gücünü
          bir kahvenin sıcaklığını
              hissedebilmek
                     . . .
dostla yapılan sessiz muhabbetler;
   yoldan gelip geçen insanları izleyebilmek ne güzel
         * * *
 zamana yenik düştü bedenler

    güzel bir gelecek umuduyla
   satıldı tüm güzel bugünler
¶ Leyl î LâL