Yollar pek bi asık suratlı
    sen buralardan gittin gideli
duvarlar pek bi soğuk
seninle yaşanılan tüm anılar küsmüş gibi
 sevim abla sordu geçen seni
        öylece kala kalmışım
gençler dürttü uyandırdı beni
 yakışıyormu sen gibi delikanlıya ?
ne yaptığımı bilmiyorum zaten
   sen gittiğinden beri
 hiçbir şey de umrumda değil hani

  çok zaman oldu
     sen gideli çok
   hasretin yaktı gönlümü
 yalnızlığın karanlık yanı çöktü üstüme
 pek bir çekilmez
       oldum son günlerde
hergün uğrayan çocuklar
     kayboldular birer birer
geçmiş gözlerimde dalgalandı
    hayalinle otururken rakı masasında
 seninle olan anıları
     sensiz yaşadım tekrar tekrar
hiç bu denli yoğun hissetmemiştim
                              kokunu
 dans ederken hayalinle 
           davetsiz bir misafir böldü
     senli güzel hayalleri
¶ Leyl î LâL