Pes2013 Kapanma Sorunu Çözümü

Posted: Ekim 20, 2012 in Önerilenler
Etiketler:, , , , , , ,

Pes 2013 ü büyük bir hevesle indirdiniz ve kurdunuz.Oyunu açtınız da  ve gösteri maçı seçeneğini seçeceğinizde oyun kapandı.Hevesiniz kırılmasın durumu düzeltmenin programsız bir yolu var.

- Masaüstünde Pes2013 kısayoluna sağ tıklayın özellikleri seçin

-Özellikler menüsünden uyumluluk seçeneğini seçin

-Bu programın çalıştırılacağı uyumluluk modunu işaretleyin ve seçeneği XP(Servis Pack 3) ü seçin

-Ayrıca alt taraftaki bu programı yönetici olarak çalıştır seçeneğini işaretleyin.

Sorununuz çözülmüş olacaktır. Şeytanınız bol olsun :)

Sorununuz çözülmedi mi?

-Bilgisayar donanımınızın oyun gereksinimlerini karşılayıp karşılamadığını kontrol edin,

- Ekran kartınızın güncel olup olmadığını kontrol edin,

-Sorun crackten kaynaklanıyor olabilir. http://www.fulloyun.com sitesinden sağlam crackleri bulabilirsiniz.

- Pes2013 çalışmayı durdurdu şeklinde bir hata alıyorsanız  hatanın sebebi skidrow ekibinin dt07.img dosyasını yanlış release yapmasından dolayıdır.Skidrow ekibi düzeltilmiş dt07.img dosyasını indirip pes 2013 ün kurulu olduğu yerdeki img dosyalarının içine attığınızda sorun kökten hallolacaktır.

 

BENZER YAZILAR :

PES 2013 TÜRKÇE SPİKER –> http://donence.wordpress.com/2012/10/20/pes-2013-turkce-yama/

VİDEO VE MP3 İNDİRMENİN EN KOLAY VE GÜVENİLİR  YOLU –> http://donence.wordpress.com/2012/10/21/video-muzik-ve-film-indirmenin-en-kolay-yolu/


YORUM BIRAKMADAN GİTMEE!!!

Yorumlar
  1. brkrgvz diyor ki:

    ben öyle yaptım maç yapabiliyorum ama yinede kapanmaya devam ediyor sık sık

  2. bunyamın diyor ki:

    bnm pc zaten wındıws xp ,wındows n.t 4.(servıce packt 5 ) yapsam ıse yararmı butun hevesım kırıldı acıl destek ıstıyorum arkadaslar bırde oyun baslıyo macın yarısında kapanıyo saatlerce ayarlarına takım secmelerıne v.s baktıgımda sorun yok mac baslayınca pc tamamen kapanıyo

    • ömer diyor ki:

      hcdyjdyf mfhmcyjd ujndnduh kmvgfnng unsydngd lmuvmhnd möjjc ıkkmakajdyd ukdcdhnc umsbjmgdcbjsyjdyd jdkhdd ujhcyjnwsh

  3. utku diyor ki:

    abi yöneticide nasıl yapcaz onu anlmadım

  4. utku diyor ki:

    aynen bunyamın bendede aynı sorun var

  5. bunyamın diyor ki:

    arkadaslar benım sorun bellı oldu sorun suymus ki ekran kartı yetersızmıs 519mb mıs bnm pc nın ekran kartı öyle bişeymıiş en az 1 gb olması lazımmıs simdi bişey sormak ıstıyorum laptoplarda ekran kartına mudahale edebılırmıyız yanı netten yenı surum fln okumustum bilen varmı?

  6. ahmetcan diyor ki:

    oldumişe yarıo

  7. yasin diyor ki:

    eyvallah kardeşim çok saol o skıdrow hatasını düzelttin ana lig felan hep kapanıyodu tekrardan eyvallah

  8. kerem diyor ki:

    aga benim leptop tam maca başılıcam kapanıyo nağapmam gerek .***??

    • Arda Bingül diyor ki:

      kerem eğer leptopunu düz bir yere koyuyorsan hava veremez o yüzden altı ısınır ve kendnliğinden kapanır neden pes de kapanır dersen leptoplar pes 2013 ü zor çalıştırırlar o yüzden ben bacaklarımı dümdüz yapıp kucağıma koyuyorum ve hava veriyor böylece kapanmadan oynuyorsun :D

    • batuhan diyor ki:

      ben de acı

    • ugur diyor ki:

      S.a pes 2013 te tam maça girecekken oyun kapanıyor ekran kartı yeterli.uyumluluk aşamalarını ise tamamladım ama tekrardan kapanıyor.dt07.img dosyasını internetten indirmeye çalışıyorum ama başka birtane indirme programı yüklüyor sorunsuz nereden dt07.img sorunsuz olarak indirebilirim

  9. Ufuk diyor ki:

    ARKADAŞLAR BENDE PROBLEM EKRAN KARTI. NE YAPTIYSAM NE ETTİYSEM Bİ TÜRLÜ OLMADI .
    HER TARAFTA DENEDİM AMA YOK . Bİ TÜRLÜ OLMUYOR .

    HATA BU ARKADAŞLAR.

    NORMALDE BİLGİSAYAR ÖZELLİKLERİ BU–

    PES 2013 YÜKLEDİM OYUNU AÇARKEN BÖYLE Bİ HATA VERİYOR

    OYUNDA SONRA İLERLERKEN TAM MAÇA GİRECEKKEN ATIYOR VE OYUNDAN ATTIKTAN SONRADA BU HATAYI VERİYOR

    EVET ARKADAŞLAR ABİLER BU EKRAN KARTI SORUNUNU ÇÖZECEK OLANA COK FENA DUA EDİCEM YANİ O DERECE OLDU
    NERELERE YAZDIM BUNU AMA Bİ TÜRLÜ SORUNUM ÇÖZÜLMEDİ . ŞİMDİDEN HERKESE COK COK TEŞEKKÜR EDİYORUM .
    YORUMLARINIZI BEKLİYORUM..

  10. dogukan diyor ki:

    olmuyo

  11. dogukan diyor ki:

    abi yardım edin nolur

  12. israfil diyor ki:

    ben kitserver13 indirip açtım ve orda config e tıklayıp enforce picture quality e tıklayıp onu higt yaptım ve sonra save deyip kapattım sonra menegere gelip detach ve sonraa attach yapıp kapattım ve sorun çözüldü yapmanızı tafsive edrim

  13. Batuhan diyor ki:

    Yaw Pes 2013 ü açarken ufuk kardeşimizin dediği gibi bendede bu hatayı veriyor

    lütfen bi çözüm bulursanız yorumlayın

    • ¶ Leyl î LâL diyor ki:

      Sorununuz bilgisayarınızın donanımının düşük olması.Ekran kartınızı yükseltirseniz sorununuz çözülecektir.

  14. Ömer Fuat Cantürk diyor ki:

    Arkadaşlar benimde böyle bir sorunum vardı çözdüm size pc niz hangi sistem olursa olsun kesin yarayacak bir çözüm sölicem ben denedim %100 çalışıyor yapın bana teşekkür edeceksiniz gerçkten bende çözdüm

    1.Öncelikle Bu verdiğim linkteki videoyu izleyin http://www.youtube.com/watch?v=kFINnDJRpoM o videodaki bütün adımları teker teker yapın bakın sonuçta görüceksiniz sorun hallolmuş olucak oyundan atma olmicak oyun planı gösteri maçı vs herşeye girebiliceksiniz iyi oyunlar :)

  15. :D diyor ki:

    arkadaşlar bendede aynı sorun vardı pek emin değilim ama sorunu buldum :D sanırım ekran kartımız yeterli olmadığından yoğun yüklenme sonucu kapatıyor ben şöyle çözdüm:bazen geliyo bende o sorun geldiğinde settingsden görüntü kalitesini düşük yapıp giyiyorum şu ana kadar olmadı başka :D bende bazen olduğu için genelde yüksek yapıyorum hata geldiği zaman düşük yapıp o anı geçip tekrar yüksek yapıyorum denemekte fayda var :D

  16. mert diyor ki:

    bende XP(Servis Pack 3) yok 1,2 ve 5 var yapmalıyım

  17. muhammed emin diyor ki:

    arrkadaşlar cozumu buldum seting den cozunurluk 800*600 4:3 yapın hic bir sorun kalmasın eger bilgisayara hepten kapanıyorsa ya kaldırmıyordur yada bilgisayarın ici toz olmustur elektirikli süpürgeyle temizleyin fazla ısınıyorsa kendine gelri

  18. Filimkolik01 diyor ki:

    abi ben yapyoıp özelikler dyorum uyumluluk falan yoq :/

  19. latif diyor ki:

    ya arkadaşlar ben adamın dediklerini yaptım ( dt07.img dosyasını indirmek dışında ) başta sorun çözüldü dt07.img dosyasını indirmeme gerek kalmadı şimdi ise ana ligi açıyorum zamanı ileri al a tıklayınca kapanıyo pes (pc kapanmıo) çözümlleriniz varmı yorum bekliyorum

  20. latif diyor ki:

    ya arkadaşlar çözüm bulabildinizmi aslında sorunumu tam olarak şöyle anlatayım:
    şimdi pes 2013 oynuyorum gösteri maçı falan yapıyorum ama ana lige (master lige) girince oyun atıyor ( ama sadece tarihi ileri alınca tarih ileri al butonuna basmak dışında herşeyi yappıyorum oyun atmıyor sadece tarihi ileri al butonuna tıklayınca oyun atıyor) ail çözüm lazım

  21. burak diyor ki:

    link değişimi yapmak ister misin?

  22. abdullahmehmet diyor ki:

    uyumluluk bölümüne girmiyor

Bir Cevap Yazın

